התמונות צולמו במהלך השיעורים האחרונים של הסמסטר, כאשר כל צוות הציג בפני הכיתה את הסצנה השייקספירית עליה עמל. היה מרתק לראות את הפרשנויות השונות שחברי הכיתה העניקו לכל סצנה, ובאיזה אופן הן נבדלו או תאמו את הפרשנות הראשונית שהענקנו להן בדיון בכיתה בתחילת הסמסטר. גם דרך ההעמדה [המיזנסצנה] שכל צוות בחר לו והחפצים השונים ש"השחקנים" שלנו הביאו, תרמו לעיצוב הפרשנות הייחודית וביטאו את התהליך שעברנו לאורך הקורס". שניר, ליאור ועטרה - תלמידים בקורס.
במהלך אפריל ומאי, קיימנו שני ערבי הכנה מוצלחים לשנה ג' לקראת הצפייה המשותפת במלך ליר ובהמלט בלונדון, כך שביוני לא תהיה זו הפעם הראשונה בה נפגוש במחזות.
המפגש הראשון הוקדש כולו למלך ליר. ערכנו צפייה מודרכת בקטעים נבחרים מתוך המחזה, בגרסא של ה-RSC מ-2008, בבימוי טרבור נאן. העלינו לדיון סוגיות ומוטיבים מרכזיים למחזה, כגון השימוש הרב-משמעי במושג "טבע", מוטיב העיניים והעיוורון וכן מוטיב הבגד. מתוך כך, ביקשנו להעלות יחד פרשנויות אפשריות למחזה, כמו גם תהיות לגביו. בנוסף, סקרנו יחד את ההיסטוריה הבימתית של המלך ליר וחשבנו האם בכלל ניתן להציג מחזה כזה מבלי לפגום בו.
המפגש השני התמקד בהמלט. ערכנו הקראות של קטעים נבחרים מתוך המחזה, אותן בצעו תלמידי הכיתה לאור העקרונות המשחקיים שנלמדו לאורך הסדנא המסכמת בהנחיית פרופ' זמיר. לצד זאת, צפינו בסצנות נבחרות מתוך המלט בגרסא מ-1996, שבוימה על ידי קנת' בראנה [שגם שיחק בתפקיד הראשי]. בתוך כך, בחנו סוגיות של פרשנות פרטנית שכל הפקה מעניקה לטקסט השייקספירי, וכן דיברנו על ההבדל שבין מחזה המוצג על במה לעומת זה המעובד למסך. בנוסף, גם כאן בחנו יחד מוטיבים וסוגיות מרכזיים להמלט, כגון הממדים האוטו-רפלקסיביים הטמונים בו, והשימוש הנרחב בטכניקת מראות – כך שדמויות שונות משקפות רבדים באופיין של אחרות או אפשרויות פעולה עבורן.