check
תחרות החיבורים הראשונה תשפ״א | אמירים תוכנית הצטיינות

תחרות החיבורים הראשונה תשפ״א

הזוכה בתחרות החיבורים הראשונה לשנת תשפ״א הוא החיבור "דין הבתים לשקוע, לא דין הבתים לעמוד" מאת יונדב סמט (שנה ב׳). החיבור המלא מופיע בתחתית העמוד. יונדב בחר לתרום את כספי הפרס לקרן הצדקה של ירוחם.

להלן כמה מילים ממנו על החלטתו בנוגע לתרומה:

"החלטתי לתרום את הפרס לקרן הצדקה של ירוחם. הקרן שואפת לסייע למשפחות ולאנשים שנקלעו למצוקה כלכלית - לא במתן תרומות חד פעמיות, אלא בליווי צמוד לאלה שנקלעו למצוקה בתקווה לעזור להם להיכנס למסלול שיאפשר להם להשתקם. מגפת הקורונה והמשבר הכלכלי שבא בעקבותיה הביאו לכך שרבים נקלעו למצבים כלכליים קשים וכעת נזקקים לעזרה. 

בנימה אישית, לאורך שנותיי בירוחם התנדבתי במסגרת הקרן, התוודעתי לחשיבות המיוחדת שלה וראיתי כיצד התרומות המגיעות לקרן מנוצלות בצורה המיטבית. בעיניי, כוחה המיוחד של הקרן הוא ביצירת רשת ביטחון קהילתית תוך ניסיון להושיט עזרה שתתאים לכל פונה באופן אישי. כך למשל מפעילה הקרן סופר אשר מאפשר לנתמכים להגיע עם תלושים ולקנות במחירי עלות את המוצרים המועדפים עליהם במקום לקבל ארגז מוצרים הביתה. אני מקווה שכספי הזכייה יצטרפו לתרומות נוספות ויסייעו למתנדבים בעבודתם החשובה."

תודה רבה לוועדת השיפוט - נועה נוי (שנה א'), אופיר מוהבן (שנה ב') ואסף גבאי (שנה ג') - ולרכזת התחרות, ניתאי אשכנזי (שנה ג')!